Friday, March 25, 2011

Insomnia oh Insomnia!!

okay, dh  seminggu  i xleh nak tidow malam...
haaiiissshhhh..... nape bleh jadi macam nie?
nak cakap i ade big prob, xde lah besar sangat prob tu..
biasa2 jew macam org lain..=))

i asyik fikir jew nape i xleh tidow??
i miss some1 kew??
xde lah rindu sgt...
sebab hari2 call him..

abes rindu sape nie??
 hmmm.. i rindu mak i, adik & my ank sedara..
janji ngan diorang nk balik mlm nie, tapi cancel di saat akhir..
sedih weiii..:((
* ptg tadi dah siap nanges2 sampai t'tidow, haha..

next week xtaw dapat balik lagi x sebab 2hb ade bengkel MUET..
arghhhh... malas nya nak attend bengkel tu, huhu...
 BENCIIIIIIIIIII + XSUKA!!

actually, ape msalah i yg s'benar nya??
entah lar labu, i pun xtaw!!!
member i ckp i nie ade penyakit insomnia kot...
i guess,so!!
org cakap, kalo xdapat tidow, baca buku..
i dah try wat macam tu, tapi xb'kesan pun...:(
sengsara kot xleh tidow malam nie..
sebab kalo g class ngantuk...
malam xtidow, adoiiii, masalah betol!!

okay, dh penat merapu nie, xtaw nak cakap ape dah sebab lame sangat xupdate blog kan??
nak taw nape?? sebab i rimas dengan ANNOYING PEOPLE yang suke amek taw hal orang nie!
kalau xsuka sudah lar! masalah betol STALKER nie!!
Buat semakkkkkkkkkkkkkkkk jew taw!!
Nyah kau dari hidup aku,sebab aku xkenal pun siapa kau!!
dan aku xhingin pun nak amek taw pasal kau, STALKER GILERRRR!!


KALAU XSUKE AKU, XPAYAH BACA BLOG AKU!! NGERTI KAMOOOO??
AKU XPERNAH PUN PAKSA KAU BACAKAN?? so, SUKA HATI AKU LAH NAK CERITA APE DALAM NIE, NAK TUNJUK APE-APE PUN KAT SINI!! INI BELOGGG AKU KAN?  BUKAN AKU GUNA YANG KAU PUN..

MIND YOUR OWN BUSINESS, SILLY BULLSHITTTTTT!!!!

No comments:

Post a Comment