Friday, March 4, 2011

Ketika saya masih belum memahami erti dunia, haha..=D

Disebabkan i dah masuk 20an, tiba-tiba terdetik dihati untuk membandingkan muka ketika di zaman kanak-kanak sehingga sekarang, xde lah berubah banyak sangat pun. Tapi, banyak perbezaan dari segi lain kot. 

Masa kecik2 tu xreti lagi pergi kedai sorang-sorang, pergi sekolah tanpa maa hantar, pergi makan dengan kawan2 kat kedai, bawak kereta sendiri & xtahu lagi ape erti cinta dunia.. Sekarang nie, semua tu dah pandai buat sendiri & pandai cinta dunia dah. Cepatnya masa berlalu.. I dah berumur 21 tahun, macam xpercaya jew kan?

Baru semalam rasa naik basikal kat tepi umah ngan kawan2, main batu seremban, main masak-masak & macam- macam lagilah. Dan sedar tak xsedar, arwah ayah sudah  17 tahun meninggalkan kami semua. Rindu rasanya dengan arwah, semoga ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman, AMINN.


ketika i masih lagi bayi & putih bersih..=))
masa nie umur 2 tahun, posing atas keta arwah ayah,tu..:))


tengok, i dah pandai berdiri nie ketika 3 tahun. tgn ma kat sebelah..


masa nie birthday kak ngah, tapi  i yang sibuk nak potong kek die..:))









 masa i 5 tahun, jadi princess kecik taw, hehe..:))

No comments:

Post a Comment