Friday, April 15, 2011

Saya Cuba & Terus Mencuba

Saya cuba untuk melihat, 
Saya cuba untuk mendengar,
Saya cuba untuk memegang,
Saya cuba untuk merasa..

Saya cuba untuk memberi, 
Saya cuba untuk menerima,
Saya cuba untuk memahami,
Saya cuba untuk menghayati..

Saya cuba untuk membantu,
Saya cuba untuk dibantu,
Saya cuba untuk menghormati,
Saya cuba untuk dihormati..
 
Saya cuba untuk menyayangi,
Saya cuba untuk disayangi,
Saya cuba untuk menghargai,
Saya cuba untuk dihargai...

Saya cuba untuk percaya,
Saya cuba untuk dipercayai,
Saya cuba untuk ikhlas,
Saya cuba untuk jujur..

Saya cuba untuk menyembunyikan perasaan itu,
Saya cuba untuk bersifat positif,
Saya cuba untuk melelapkan mata,
Saya cuba untuk melupakan segalanya saat ini..

Saya akan cuba & terus mencuba selagi hayat dikandung badan...
(I will always love you & InsyaAllah i will do..)

No comments:

Post a Comment