Sunday, June 12, 2011

Kelantan Tetap Menang Di Hati Peminat

Assalamualaikum readers..:) Korang tengok x semalam Piala FA?? Sape xtengok tu bukan peminat bola ar kot! Budak2 rumah sewa i, sokong Kelantan sebab awal2 dah kena paksa dengan  i suh sokong negeri i, taw..:)) Semangat gilerkan? Xdapat pergi stadium pun xper lar, janji dapat tengok jugak dalam tv match semalam. Agak mengecewakan jugak bila negeri sendiri kalahkan? Huhuhu...

Tapi bagi i, Kelantan tetap menang di hati peminat terutamnya fanatik THE RED WARRIOR. We are the warriors, we respect all the fear none.. we shall fight, fight and fight as a true warrior!!

Bila Kelantan kalah 2-1 dengan Terengganu semalam ianya memberi tamparan yang agak hebat kepada para pemain dan penyokong! Bak kata jurulatih bola sepak Kelantan dalam sidang akhbar malam tadi, dia perlukan 2 hari untuk menyuntik kembali semangat dan motivasi para pemain kerana mereka sekarang berada didalam keadaan yang sungguh mengecewakan.

Nak buat macam manakan? I rasa pemain sudah menunjukkan permainan yang cukup bagus dan semangat untuk menang dan membawa piala FA ke negeri Cik Siti Wan Kembang pagi ini. Tapi ianya tinggal harapan sahaja. Mungkin, bukan rezeki kita kali ini kan? Kekalahan itu juga bukan kesalahan Daudsu, cuma nasib xmenyebelahi negeri Kelantan sahaja. 100000-rakyat-kelantan-tak-salahkan-Daudsu-atas-kekalahan-kelantan. Jadi, teruskan menyokong pasukan negeri kita..



No comments:

Post a Comment