Wednesday, August 17, 2011

Selamat Tinggal

Wahhhh.. seronok nya! Lagi beberapa jam aku nak meninggalkan bumi Lendu ini. Ianya suatu perasaan yang tidak boleh digambarkan dengan perkataan. Ecehhhhh.. semangat kan bunyi nya! Ya, memang semangat! Selamat tinggal Nas sayang dan Soba sayang! Selamat tinggal classmate, selamat tinggal housemate dan  selamat tinggal semua yang mengenali saya. *Bajet pemes kejap! Panjang umur dan ada jodoh kita akan berjumpa lagi, insyaallah.

Sebelum aku meninggalkan bumi ini, aku ingin meminta maaf dengan semua orang yang aku pernah sakiti secara langsung atau tidak langsung. Kalau aku terlebih bisa tu, harap di maafkan lar ya? Memang mulut aku puaka sikit! Tapi aku takde kejam sangat kot! Haha..=)  *itu hanya pujian untuk diri sendiri. Siapa yang kenal aku, tahu lar macam mana sifat aku kan?

Dikesempatan ini juga, aku ingain meminta jasa baik dari korang semua supaya mendoakan kesejahteraan dan keselamatan mak aku. Sebab pukul 8 pagi esok, beliau akan menjalani pembedahan kecil di tangan. Semoga semuanya akan berjalan dengan lancar, Amin! 

Meen sayang ma!

4 comments:

  1. have a safe journey.
    (:
    semoga semua berjalan lancar untuk che yah.

    ReplyDelete
  2. thank you aimi! Arap2 g2 lar, aminn..:)

    ReplyDelete
  3. selamat jalan :)
    dan tidak lupa juga semoga pembedahan trsebut brjalan dgn lancar :)

    Kerja Paling Disukai Lelaki

    ReplyDelete
  4. thanks en HZ!~ Alhamdulilah semua nya selamat.:)

    ReplyDelete