Saturday, January 21, 2012

Just Get Enough!

Haishhhh... kadang-kadang fesbuk nie kan memang menyakit kan hati! Tapi, melalui fesbuk jgak kita boleh taw pasal orang lain kan? Macam tu lar  fungsi laman sosial kan, ada pro dan kontra nya.

Hah, pagi nie ak tengah duk syok melayan menatang fesbuk nie tiba-tiba something crossed my mind! Apabila column "People You May Know" kat column sebelah kanan keluar profile ex-boyfirend!!!!! Damn you Facebook don't remind me of  HIM. Omaigod!!!! Kalau fesbuk nie manusia or binatang dah lama ak bantai, sumpah!!! I'm try harder to not put my trust on you over and over again. Even it'll kill me softly. Falling in love with just take a second, but forgeting you take the rest of my life!

I'm just get enough with all the mess! Sekarang bukan lagi masa yang sesuai untuk kita menunding jari  dan mendabik dada tentang siapa dipihak yang salah dan siapa yang dipihak yang benar kan? Sebab, sudah berbulan-bulan lamanya kita cuba untuk menyelesaikan semua kekusutan yang melanda hubungan kita, dulu. Dan memandangkan "kita" sudah ada kehidupan baru, jadi kita perlu mengorak langkah kehadapan. Fikir benda-benda yang positif dan yang menyeronokkan jer.

Dah xpayah nak turn on balik sebab nanti ramai yang akan terluka. Ak harap, kau dan aku akan sama-sama berjaya di dunia dan akhirat, AMIN! Apa orang nak cakap nanti, cakaplah.. biarkan saja. Coz, they don't know the true story about "US"!
*oH, nanti siapa kahwin dulu ajak taw! Xnak ajak pun xper, aku xamek hati pun. Let's start with 0-0 OLD FRIENDS.  :))

p/s: Don't let past relationships ruin your future happiness. Someone better is waiting :) * mint zainal, sorry copy status fb kau! Heeeeeeeeeeeeeehe... :p

3 comments:

  1. keh3..jahat sungguh fb ni ye..xpernah lg terjadi kt aq stakat ni..btw,aq follow kau..

    ReplyDelete
  2. thanks hamzah ian 4 ur support! and hai.. :)

    ezad amir, senang citer dah boleh blocked kot. nnti xde lar fb nk suggest lg! haha... btw, thanks follow i. :)

    ReplyDelete