Monday, March 19, 2012

Satu Mesej, Seribu Makna

Setelah seminggu tak mendengar khabar berita dari awak, tetiba dapat mesej! Bila tengok screen fon, nama awak telah muncul! Okay, saya rasa nak melompat  dan nak menangis saat tu jgak. Tapi saya sempat mengawal perasaan saya sebab time tu tengah beratur nak withdraw duit dekat SACC Mall. 

Walaupun saya dapat lima, enam keping mesej je dari awak, tapi ia sungguh bermakna taw! Awak cakap, awak dekat Hakata sekarang kan? Lepas tu, pukul 5 tadi awak akan bertolak ke Labuan balik, dan 25hb nanti awak akan sampai sana kan? Okay, xsabar nak tunggu tarikh tu sebab dapat bergayut lama-lama nanti! Heeeeee.... :))

lepas buat kad matrik semalam. :)

teman sejati saya, Soba & Nas :)

duit yg kak long bagi, meen dah beli beg! Tq kak long! hihihi.. :D

*Haishhh... lambat nya masa nak berlalu nie! Ada lagi lima bulan tingga minggu! :(

No comments:

Post a Comment