Friday, June 8, 2012

Lima Bulan Sudah

Hallo, gute nacht a.k.a selamat malam! Hari nie aku nak mencarut sikit je. Sebab da lega sikit, semalam dah dapat mencarut panjang! :) Ehemmmmm... rasanya baru semalam duk mesej-mesej, duk gayut berjam-jam dengan awak. Tup-tup dua hari lepas dah cukup lima bulan kita jadi "lovely dovey"! Acehhh... baru lima bulan pun dah kepoh-kepohkan? 

Ahhh.. suka hati aku lar nak kepoh ke apa? Sebab bagi aku, ia adalah saat yang bermakna dan perlu di hargai. Sebelum aku pergi lebih lanjut dan terlupa, 31.5 yang lepas bufday R.A taw! Sehari sebelum bufday dia, aku dah sampai Pasir Gudang. Before tu aku dah plan awal-awal dengan kawan aku yang belajar dekat sana. Nasib baik plan aku menjadi taw! So, R.A x expect pun plan aku, Nak pendek cerita, kira berjaya jgak surprise kan dia, heeeeeeee.. :)

Dalam masa lima bulan dengan R.A, aku rasa macam dah kenal dia sepuluh tahun. Oh, mungkin juga rasa itu timbul kerna aku kenal R.A since dari form 2. Tapi, keadaan berbeza ketika itu sebab kami hanya kawan sekolah jew. Dan-dan dari dulu nya kawan, sekarang dah jadi boyfriend aku plak! Rasa awkward tu ada jugak lah, tapi alhamdulilah we know how to handle with it! :) Sekarang saya bersyukur sebab adanya awak, R.A.
 
Happy Birtday R.A :)

Our friends. *Kie, tq sbb menjadi kan plan berjaya!

i hope u like the present, B!


No comments:

Post a Comment