Saturday, July 28, 2012

Salam Ramadhan

Assalamualaikum sahabat-sahabat ku dan saudara seislam ku. Pejam celik, pejam celik, hari ini dah masuk hari ke 8 kita berpuasa di bulan yang penuh barakah ini. Di harap kita semua dapat menempuhi ujian dan dugaan di bulan ini dengan penuh keikhlasan dan kesabaran. :)

Kira-kira sudah dua minggu aku berada di rumah, al-maklum lah tengah bercuti semester lebih kurang dua bulan jgak nie. Last week, aku sibuk dengan perniagaan kecil-kecilan dekat UiTM Kelantan sempena Minggu Karnival Usahawan Seluruh UiTM. Masa tu aku pun sibuk lar dengan booth aku yang menjual akseseri wanita seperti handbag, kasut, rantai dan gelang. Dalam masa seminggu tu, dapat lar jgak duit poket untuk raya.

Lepas tu, hari selasa lepas aku pergi Tak'bai, Thailand untuk ambil stock tudung untuk di pos kan kepada pelanggan-pelanggan yang order tudung raya. Kira nya duit jual tudung tu untuk back-up duit poket lagi lar sementara tengah bercuti nie kan? 

Aku memang bukan jenis orang yang boleh duduk diam! Tanpa duit aku resah! Hahaha.. duniawi sangat! Yer lah, nak mintak dengan mak bila dah besar panjang rasa segan jgak kan? Jadi aku pandai-pandai lar cari duit poket sendiri sementara duduk rumah berbulan-bulan nie. 

Datin Juma & adik!
kami memakai tudung bawal AidiJuma!:)
Cantikk!

bersama Datin Norjuma Habib pengasas tudung bawal AidiJuma


P/S: Kalau ada sesiapa yang berminat nak beli tudung bawal, tudung indon, tudung AidiJuma boleh mesej kita taw! :)

3 comments:

  1. Nk msk tak bai thai ikt mna senang eik..sy dr kdah..blh kngsi info x... Iera 0175980263

    ReplyDelete