Saturday, December 8, 2012

Tuhan Jagakan Dia

Hai, selamat pagi readers & HATERS!

Pagi-pagi yang separa buta nie, aku nak update cerita yang simple je. Xlarat nak karang panjang2 dah, sebab mata pun dah xlarat nak tongkat ni. Tadi dalam pukul 8 kawan baik aku mesej.
Kawan baik:  Meen, kau tengok berita TV3 x? 
Meen: paling aku tengok tv dekat sini kan?
Kawan baik: Kau tahu x, sekarang dekat Sendai, Jepun ada gempa bumi. Kau tau x?

Meen: Hah???? Biar betul kau nie. Teruk ke? Berapa kala? *air mata laju je mengalir dekat pipi.
Kawan baik: 7.3  je. Bf kau okay x? Dia dekat mana sekarang? Dekat Sendai ke mana?
Meen: Dia dekat Senboku. Ko jangan risau taw! Hehehe.... *dalam hati, rasa syukur sebab trip kali ini dia xpergi Sendai. Fuhhhhh.... lega giler!

Pukul 8.15 aku on fb, tengok bf aku tengah on9! Amboi, sayanggggggg! Semua orang risau pasal dia, dia boleh relax je on9 kan? Katanya, tempat dia xkena tempias gempa tu. Syukur sayang, awak selamat.
Saya risau giler dengan keselamatan awak dan semua kawan2 awak tu.

Tiada apa yang dapat saya buat di sini, hanya doa yang ku kirimkan. Ya Tuhan, tolong jagakan dia untuk aku. Jaga diri dan kesihatan di musim sejuk dekat tempat orang. Nanti saya pos something untuk awak, R.A. 

Btw, terima kasih kawan baik untuk info dari kamu. u tahu i sayang dia kan? i sayang u jgak, taw! hehehe..

No comments:

Post a Comment