Tuesday, December 11, 2012

Weekend With My Girls!

Hallo & Guten Morgan...

Semenjak dua menjak ini aku dah kembali ke habitat lama, iaitu tidur lewat malam. Dua bulan lepas aku asyik tidur awal, sebab hati berlagu senang, riang gembira ke sana ke sini kerana tidak xpernah nak fikir nak buat kerja sekolah yang setinggi KLCC.

Nah, ambik kau, Meen! Dua minggu yang terakhir ini adalah saat2 getir bagi kau, ibarat telur dihujung tanduk dah nie! Ini semua kerna kepala gue ini udah mulai sesak dengan semua benda yang perlu dihantar minggu akhir sebelum cuti study week 20hb nanti. Omaigod!!!!!!!!!!!!! *pengsan seketika.

Tapi, tapi, tapi.......walaupun kepala gue ini udah semak dengan kerja sekolah yang banyak, gue tidak pernah mensia-siakan waktu hujung minggu yang selalu ditunggu berlalu begitu saja. Aktiviti hujung minggu kali ini sungguh padat! Hahaha....  *SAYANG, BEST NYA KALAU AWAK ADA SEKALI KAN? :(

Gue dan teman-teman pergi makan-makan, lepak sana-sini dan window shopping bagai untuk ambil mood buat kerja sekolah dan hilangkan stress, hehehe... ;) *masa windows shopping sempat beli perfume Body Shop, walaupun last week baru beli! So,stock  perfume skang sudah berlebihan. Tapi, ingat nak bagi adik sebotol. Sebab next month nak aim POLO NO.2 yang warna pink tu boleh x?

Okay, mata pun dah nak lelap jadi gue perlu, mengundurkan diri dahulu. Jumpa lagi on the next entry! Itu pun kalau gue rajin meng"update" pasal satu lagi penyakit yang baru gue alami sejak kebelakangan ini. Dekat bawah ini gue letak beberapa keping gambar. 
* I hope, my picture can describe a thousand story for you, guys! I love you, readers & HATERS. :)


proses membuat TAKOYAKI, downtown Danau Kota

TAKOYAKI separuh masak

Hasilnya setelah 10 minit dalam acuan, yummmy!!

Farah & Soba (my girls)


with Soba!

with Farah

No comments:

Post a Comment